کاراپرداز

کاراپرداز

Karapardaz
کاراپرداز

کاراپرداز

Karapardaz

آشنایی با فرآیند تولید و تجهیزات فرآوری گوشت آبزیان (خمیر ماهی، فیش برگر، فیش فینگر)

آشنایی با فرآیند تولید و تجهیزات فرآوری گوشت آبزیان (خمیر ماهی، فیش برگر، فیش فینگر)

آشنایی با فرآیند تولید و تجهیزات فرآوری گوشت آبزیان (خمیر ماهی، فیش برگر ، فیش فینگر) در قالب ورد و در 17 صفحه در این فایل محصولات حاصل از فراوری آبزیان ، فرایند تولید، تجهیزات مورد نیاز ، تولید کنندگان داخلی و همراه با تصاویر مرتبط توضیح داده شده است

دانلود آشنایی با فرآیند تولید و تجهیزات فرآوری گوشت آبزیان (خمیر ماهی، فیش برگر، فیش فینگر)

خمیر ماهی
فیش برگر 
فیش فینگر 
فرآوری گوشت آبزیان
دسته بندی صنایع غذایی
فرمت فایل docx
حجم فایل 5587 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

در این فایل محصولات حاصل از فراوری آبزیان، فرایند تولید، تجهیزات مورد نیاز ، تولید کنندگان داخلی و ... همراه با تصاویر مرتبط توضیح داده شده است.

1- مقدمه

2- برخی از محصولات حاصل از فراوری آبزیان :

3- ماهیان مورد استفاده جهت تولید فیش برگر و فیش فینگر:

4- نموار خط عمل آوری ماهی و تولید فراورده های آن

5- تشریح فرایند تولید

1-5- تحویل گوشت و آماده سازی:

2-5-آماده سازی مواد اولیۀ غیرگوشتی و توزین:

3-5- چرخ کردن (Grinding):

4-5- اختلاط (Mixing):

5-5-  قالب زنی ( Forming):

6-5-  آردزنی اولیه ( pre-dusting):

7-5- لعاب زنی (Battering ):

8-5- آردزنی نهایی (Crumb BREADING):

9-5- سرخ کردن ( Frying):

10-5-  دستگاه منجمد کننده  سریع (I.Q.F):

11-5- بسته بندی ترمو فرمینگ ترمو سیلینگ:

12-5- انتقال به سردخانۀ نگهداری:

6- مهمترین تولیدکنندگان داخلی :

7- ﺟﻤﻊﺑﻨﺪی و ﻧﺘﻴﺠﻪﮔﻴﺮی :

دانلود آشنایی با فرآیند تولید و تجهیزات فرآوری گوشت آبزیان (خمیر ماهی، فیش برگر، فیش فینگر)

مبانی نظری و پیشینه ایمن سازی شهر در جهت مقابله با مخاطرات طبیعی


مبانی نظری و پیشینه ایمن سازی شهر در جهت مقابله با مخاطرات طبیعی

مبانی نظری و پیشینه ایمن سازی شهر در جهت مقابله با مخاطرات طبیعی

دانلود مبانی نظری و پیشینه ایمن سازی شهر در جهت مقابله با مخاطرات طبیعی

مبانی نظری و پیشینه ایمن سازی شهر در جهت مقابله با مخاطرات طبیعی
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل docx
حجم فایل 226 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1 شاخص های جغرافیایی در توسعه پایدار فضایی شهر. 19

2-1-1- عوامل جغرافیای طبیعی.. 19

2-1-2-عوامل جغرافیایی انسانی.. 28

2-2- رواناب... 31

2-3- سیلاب... 32

2-3-1-سیلاب شهری.. 32

2-3-2- سیل ناگهانی شهر. 33

2-4-  مهم‎ترین خسارات سیل.. 33

2-5- عوامل موثر در بروز سیلاب... 34

2-6- پیش بینی سیل.. 35

2-7-  اهمیت پیش بینی وقوع سیل.. 36

2-8- فرایندایمن سازی.. 37

2-8-1 - توصیه های قبـل از بـروز سیل.. 37

2-8-2- توصیه های زمان بروز سیل.. 40

2-8-3 - راههای کمک در مقابل سیل.. 44

2-9- محاسبه حداکثر سیل محتمل.. 45

2-10- فراوانی سیلاب... 45

2-11- دوره بازگشت سیلاب (سال). 46

2-12- سدهای مخزنی.. 47

2-13- سیل بندها و گوره ها (Levees and flood walls). 48

2-14- نگهداری سیل بندها 50

2-15- مخازن تاخیری.. 51

2-16- معابر شهری …52

دانلود مبانی نظری و پیشینه ایمن سازی شهر در جهت مقابله با مخاطرات طبیعی

پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر هی گروپ


دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

هی گروپ
پرسشنامه
سنجش رضایت

همکار گرامی

با سلام، پرسشنامه‌ای که ملاحظه می‌فرمائید------------------------------------- خواهشمندیم که با پاسخگویی دقیق، امکان شناخت بهتر فضای شرکت را فراهم نمائید تا واحد منابع انسانی بتواند برای بهبود شرایط کاری و تقویت روحیه همدلی و همکاری، اقدامات مؤثری را بکار بندد.

پیشاپیش از همکاری سازنده شما، تشکر و قدردانی می شود.

  1. لطفاً به تمام سوالات پاسخ دهید.
  2. پاسخ صحیح یا غلطی وجود ندارد. برای هر پرسش، ‌پاسخی را انتخاب نمایید که با نظر شما بیشترین انطباق را دارد.
  3. اطلاعات پرسشنامه کاملا محرمانه و بی نام می باشد.
  4. جهت تکمیل نظرسنجی حدود 20 دقیقه وقت نیاز است.
  5. دقت و صراحت شما، در پاسخ به پرسش ها موجب افزایش اعتبار این نظرسنجی می باشد.

 

1-لطفاً میزان تحصیلات خود را مشخص کنید؟

1)زیر دیپلم□     2)دیپلم□    3)فوق دیپلم□    4)لیسانس□    5)فوق لیسانس □   5)دکتری □

دانلود پرسشنامه سنجش رضایت شغلی هی گروپ همراه با تفسیر

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی


پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، بازاریابی مستقیم، ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم، بازاریابی پست مستقیم، عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، مسائل اخلاقی

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی

پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی
پاورپوینت بازاریابی مستقیم و تعاملی
 پاورپوینت بازاریابی دهان به دهان 
پاورپوینت فروش شخصی
تحقیق بازاریابی مستقیم و تعاملی
بازاریابی تلفنی 
مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم 
بازاریابی تعاملی 
بازاریابی از طریق تلفن همراه 
بازاریابی دهان به دهان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 35

دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی، در قالب pptx و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

مقدمه

بازاریابی مستقیم

ابزارهای مختلف بازاریابی مستقیم

بازاریابی پست مستقیم

عوامل تصمیم گیری برای اجرای موفقیت آمیز برنامه های بازارایابی پست مستقیم

بازاریابی تلفنی

مسائل اخلاقی در بازاریابی مستقیم

بازاریابی تعاملی

مزایای بازاریابی تعاملی

معایب بازاریابی تعاملی

نامه های الکترونیکی

بازاریابی از طریق تلفن همراه

بخش بندی کاربران فناوری های جدید

بازاریابی دهان به دهان

نقش رسانه های اجتماعی در گسترش تبلیغات دهان به دهان

بازاریابی همهمه ای و ویروسی

رهبران عقیده

اندازه گیری اثربخش بازاریابی دهان به دهان

طراحی نیروی فروش

شش نقش نماینده فروش

اهداف و استراتژی های نیروی فروش

ساختار نیروی فروش

مدیریت مشتریان عمده

اندازه نیروی فروش

مدیریت نیروی فروش

اصول فروش شخصی

گامهای اساسی در فرایند فروش موثر

بازاریابی رابطه مند

 

قسمتی از متن:

امروزه ارتباطات بازاریابی به یک گفتگوی شخصی دوطرفه بین شرکت و مشتری تبدیل شده است. شرکت ها علاوه بر پرسش « چگونه می توانیم به مشتریان هدف دسترسی پیدا کنیم؟» باید به پرسش های دیگری نیز پاسخ دهند:

مشتریان چگونه می توانند به ما دسترسی پیدا کنند؟

مشتریان چگونه می توانند با یکدیگر رابطه داشته باشند؟

پیشرفت های فناوری از قبیل دورنگار، تلفن های همراه و ابزارهای ارتباطی بیسیم امکان رابطه نزدیک شرکت با مشتریان و مشتریان با یکدیگر را فراهم کرده اند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی" می باشد که در حجم 35 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی (کنفرانس- سمینار) مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه علائم و اصول نگارشی رعایت شده و قالب آن را نیز می توان به دلخواه تغییر داد.

دانلود پاورپوینت مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی